۷ روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی می تیتی میباشد. در همین راستا می تیتی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند و قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ضمانت ۷ روزه جهت بازگرداندن کالا در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
- لازم به ذکر است درصورتی که عودت کالا بدلیل اشکال فنی یا آسیب دیدگی فیزیکی و ظاهری باشد هزینه بازگرداندن کالا با پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست، پس از تایید خدمات پس از فروش می تیتی به حساب مشتری واریز میشود.
- بسته خود را به آدرس استان تهران، شهر تهران، خیابان کارون، بین دامپزشکی و طوس، کوچه محتشمی، پلاک ۱۸، واحد ۳، کد پستی ۱۳۴۴۸۱۴۸۶۴ ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پشتیبانی برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه می تیتی است.
- در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود یا قصد تعویض کالا را داشته باشند، تمامی هزینههای رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط فروشگاه می تیتی، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
- در صورتی که مشتری درخواست بازگشت وجه را داشته باشد بعد از بررسی کالا توسط واحد پشتیبانی، ظرف ۷۲ ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.)
- به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه تعویض وجود ندارد.
درخواست خود را چطور اطلاع دهید؟
- از طریق راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.